joi, 13 mai 2010

Punguta cu doi bani



Punguta cu doi bani

Era odata o baba si un mosneag.
Baba avea o gaina, si mosneagul un cucos; gaina babei se oua de cate doua ori pe fiecare zi si baba manca o multime de oua; iar mosneagului nu-i da nici unul.
Mosneagul intr-o zi perdu rabdarea si zise: - Mai baba, mananci ca in targul lui Cremene.
Ia da-mi si mie niste oua, ca sa-mi prind pofta macar.
- Da' cum nu! zise baba, care era foarte zgarcita.
Daca ai pofta de oua, bate si tu cucosul tau, sa faca oua, si-i manca; ca eu asa am batut gaina, si iacata-o cum se oua.
Mosneagul, pofticios si hapsin, se ia dupa gura babei si, de ciuda, prinde iute si degraba cucosul si-i da o bataie buna, zicand: - Na! ori faci oua, ori du-te de la casa mea; ca sa nu mai strici mancarea degeaba.

http://uploading.com/files/8m9dmcbm/Punguta%2Bcu%2Bdoi%2Bbani.mpg/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu